İngilizce Kelimeleri Sesli Dinleyin  

Kategori : |

İngilizce, Fransızca, Almanca, İtalyanca, İspanyolca, Rusça, Türkçe, Japonca, Çince, Yunanca, Portekizce ve daha birçok dilde yazılan yazıların nasıl telafuz edildiğini, seslendiridiğini öğrenmek istemez misiniz? Text to speech, erkek ve kadın seslerinden oluşan (Türkçe için 3 farklı seçenek) avatar konuşmacılar tarafından seslendirilmiş. Özellikle günlük hayatta karşımıza çıkan İngilizce, Fransızca, Almanca, İtalyanca, vs. yabancı kelimelerin veya metinlerin nasıl okunduğunu anlamanız için oldukça faydalı bir uygulama.


14 Yorum

Bütün metni İngilizce okuyor. Güzelmiş.

Ayrıca İngilizce sesli çeviriler için önceden bu sitede yayınlanan şu adrese de bakmanızı taavsiye ederim.

İngilizce Kelimelerin Okunuşları

Bu konuda kesinlikle ama kesinlikle tureng.com'u tavsiye ederim. 1)Kelime dağarcığı epey geniş 2)Bir kelimenin olabilir tüm anlamları genelde oluyor 3)Özellikle mühendislikte kullanılan kelimelerin tüm anlamları çıkıyor 4)İnglizce ingilizcesi, Amerikan ingilizcesi ve Avustralya inglizcesi için SESLİ anında dinleyebiliyorsunuz.
Projelerim sırasında epey işime yaramıştır.

Pheadrus, http://www.tureng.com/ site önerisi için teşekkürler. Gerçekten İngilizce çeviriler için güzel bir web sitesi.

Çok Tşk Ederim Çok işime yaradı. Oğuzhan Çakır Ben.

İşinize yaradığına sevindim Oğuzhan bey.

teşekkür edrim

Tek kelime ile Muhtesem bir program emeginize saglik cok tesekkür ederim.

ewet çok güzel bir site hayran kaldım bir daha başka siteye girmicem hep bu siteye gircem ve bu siteyi herkese tavsiye ediyorum

şevval betül   yazdı 29 Aralık 2011 21:21

güzel bir site ben memnun kaldım herkese öneririm

gerçekten süper bi yer ama öğretmenim sözlükten çevir diyo ben nuray

Süpersiniz çok güzel

jorge nasıl okunuryor corç diye mi jorge diye miiii ?? yardım ediiiinnnn

süpermiş

Yorum Gönder

cihanozdemir.com