İngilizce Kelimelerin Okunuşları  

Kategori :

İngilizceyle haşır neşir olan birisi olarak bazı kelimelerin İngilizce telafuzlarının nasıl olacağını bazen merak edebiliyorsunuz. Mesela geçen bir arkadaş period kelimesini "pirit" diye okuyunca ve onu düzeltmek isteyince de "nereden biliyorsun" gibi bir cevapla karşılaşınca ister istemez bu merak oluşuyor :) Howjsay sitesi de tam bu arada devreye girerek bu merakımızı gidermemizi sağlıyor. Siteye yazacağınız İngilizce kelimenin telafuzunu İngiliz aksanıyla dinleyebiliyorsunuz.

Diğer bir site önerisi:
Güzel bir sesli çeviri sitesi daha. Howjsay'den farklı olarak bu sitede İngilizce metinleri sesli olarak dinleyebiliyorsunuz. İngilizce metni giriyorsunuz size İngilizce telafuzunu anında okuyor. Site şurada:

http://www.ispeech.org/


54 Yorum

Teşekkürler site için. Lazım olacak...

Adsız   yazdı 5 Mart 2008 12:01

Ben teşekkür ederim...

usta cok ii oldu saoalasın

çok tşk ederim işime çok yarıyor

burcu bu siteye üyemi omak gerekio?

ayyy cidden işe yaradıı hee walla saoluun:):):):))))))

ay süpermiş ya harikasın

ben hiç birşey anlamadım nerden kelimeyi yazıyosunda okunuşu çıkor

Howjsay.com sitesinden İngilizce kelimeyi giriyorsun sana İngilizce okunuşunu söylüyor...

teşekkür ederiz.bir mühendisin sayısal notları çok güzel olmuş ;)

Orjinal olsun istedim :)

Güzel bir sesli çeviri sitesi daha. İngilizce metini giriyorsunuz size ingilizce telafuzunu anında okuyor. Site şurada:

http://www.ispeech.org/

ya benim ödevim war euphorbia pulcherrimanın okunuşunu söyleyebilirmisiniz

Aşağıdaki linki dene:

http://www.ispeech.org/

çok güzel bir site

şu cihanın yazdığı sesli çeviri sitesine girdim ama nasıl oluyo anlamadım

güzel site

çok güzelmiş tşk

öncelikle tşk ederim. ben yoğun çalışıyorum ve kursa gitme imkanım yok elimden geldiği kadar ingilizce çalışıyorum bana yardımcı olacak site varmı bunların dışında erken öğrenmem için

Eğer benim ingilizcem profesyon el olacaksa bu da üstün ilimdir. İnanın pergember efendimiz(S.A.V) ilimi her zaman övmüştür. ve sizde bana ilime gitme yolunda yardım ediyorsunuz. pergamber efendimizi dünyada ve ahirete görmenizi ve cennete girmenizi Allah c.c niyaz ederim. Kendinize iyi bakın.

Harika! Çok saolun..

hiç bişi anlamadım kelimei nerden giriosun okunuşu nereden çıkıo yardımcı olursanız sevinirim

İŞİME ÇOK YARADI İNGİLİZCEM GELİŞTİ

Adsız   yazdı 3 Ocak 2010 22:58

arkadaslar su cevirileri sesli deilde yazılı olarak gostern bi site varmı acaba?

gökçeeee   yazdı 4 Mart 2010 23:25

ya bu ingilizce kelimesi varda yazılı olanı yok mu ltfn biri yardımcı olabilir mi?? xD şimdiden tşkrlr...

Gökçe Hanım,
Sizin dediğinizi anlıyorum ancak sizin istediğiniz şekilde ingilizce kelimeleri Türkçe okunuşa çeviren bir program ya da site yok ya da ben bilmiyorum.

gökçe   yazdı 7 Mart 2010 18:08

olsun yinede çok teşekkür ederim... ödevlerimi sizin werdiğiniz howjsay.com sitesinden yapmaya çalışıorum...saolun xD

gerçekten süper çok işime yaradı teşekkürler

çok teşeşekürler

tesekkurler....

ya bu süper işime yaradı sağolun...

ibrahim gemici   yazdı 6 Ağustos 2010 08:44

teşekkürler Cihan bey gerçekten çok yararlı bi kaynak. internet ahlakının iyice bozulduğu bi zamanda sizin gibi yararlı kaynaklar paylaşan insanların sayısı çok değil, emeğinize sağlık

Teşekkür ederim İbrahim Bey, takdir edilmek, güzel eleştiriler almak insanı mutlu ediyor.

mrb bn girdim wwww.ispeech .org ama yazdıgım cümleyi okumuyo yani okuması için hangi tuşa basıcm

çok teşekkürler gerçenten çok işime yaradı çok saol yani..:)

Adsız   yazdı 7 Ekim 2010 15:24

cok güzel işime yaradı teşkür

arkadaşklar bunun okunuşu lazım nerde buluruzz:::::::: yardımlarınızı bekliryorum
:O:.Ç lik yapmayın

eeeeeehhhhh işte idare eder hemende illa üye olmak lazımmış neyse o

eweT güzeL siTeler çaLışmıyor gaLiba Link kırık ama kelimelirin türkçe okunuşunun yazılımını bulan birisi benim mail e atarsa çok sevinirim. mail 281kalpen66@mynet.com teşekkürler..

hayır buradaki siteye girin demo var sağ üst köşede tıklayın acılıo bende yeni farkettim yine açamassanız söleyin açanlar mesaj atsın ok=?

ben beğenmedim

güzell

ya nasıl açıcaz ?

nasıl acıza bırı yardımcı olsun en acılınden :( :D

güzel paylaşım için teşekkürler.

benim anlamadığım bu ing. eğitimi bilmeyenler için yapılıyor bugün orta derecede ing. bilenler bile kelimelerin telaffuzunu anlamakta zorlanırken hiç bilmeyen birinden nasıl öğrenmesini bekleyebilirler eğer bilen biri içinse zaten öğrenci yoksa bunca öğretiye ne gerek var eminimki aklı başında kelimelerin hem okunuşu hem yazılışını veren bir program yada kitap çıksa herkes daha kolay ing. öğrenir insan dinlediğini çabuk unutabilir ama gördüğü bişeyi kolay kolay unutmaz çünki gözler direk hadiseyi beyne aktarır

burda nerede var soruyorum ve cevabımı da istiyorum lütfennnnnnnnnn ödevim içinnnnnnnnnnnn

Adsız   yazdı 8 Mart 2012 20:17

soru soruyorum cevaplamıyor

ßeyza Nur   yazdı 9 Mayıs 2012 19:42

Çok Güzel ßirşey ßaşarmışlar.İşime Çok Yarıyor..

ingilizce öğrenmek istiyorum

Kelimeleri okuyabilmek için böyle bir kaynağa çok ihtiyacım vardı. Çok teşekkürler.

comenius kelımesinin okunusu nasıl

çok işime yaramadı

Ben giremedim yardmci olurmusunuz.

Yorum Gönder

Arşiv

cihanozdemir.com