Bu Libya İçin Büyük Bir Utançtır!  

Kategori :

Kaddafi'nin o son görüntülerini izlediğimden beri acaba birisi çıkar da benim hissettiğim gibi bir yazı kaleme alıp, arkadaki sis perdesini aralar mı diye düşünüyordum? Fatih Altaylı şu yazısında benim ve benim gibi düşünenlere tercüman olmuş. Yargılamadan, sorgusuz sualsiz bir hayvanı bile öldürmek dinimizde haram iken ne kadar cani olursa olsun bir insanı mahkemeye çıkarmadan öldürmek ve bunu yaparken tekbir getirmek! Bunu yapanlar cahil olabilir ama olaydan sonra bir aklı selim çıkıp da olaya niye müdahale etmiyor? Bütün yabancı medyaya bu görüntüler servis ediliyor, insanlara seyrettiriliyor. Hiç zannetmiyorum ki batılı bir lider ya da asker bu şekilde öldürülsün ve bu kendi medyaları tarafından dünyaya servis edilsin. Yazık ki hala sömürge dünyasının trolleri tarafından kandırılıyor ve onların çıkarları uğruna hareket ediyoruz, ettiriliyoruz.


3 Yorum

Bende aynı şeyleri düşünmekteyim. Bu yaşananlar bana arapların yıllar önce Osmanlı'ya yaptıklarını hatırlattı.

Demekki aptal babaların çocuklarıda aptal oluyor. Maşa olan bir nesil, maşa nesiller varediyor...

Afrika'nın lanetli bir kıta olduğunu düşünmeye başlayacağım bende :(

Sevgili Cihan Özdemir; Kaddafi'nin sonuyla ilgili görüntüleri ve haberleri izlediğimde sadece insanlığımdan utandım.En kötü olarak nitelendirebileceğimiz birinin bile bu şekilde ölmemesi gerekiyordu.Bu olayların perde arkasındaki güçler demokrasiden, özgürlükten, modernizasyondan vs.. bahsederken sadece ve sadeve özgürlük getirdiklerini söyledeikleri Irak örneğini vermek ve susmak istiyorum.

görüntüler, çok ilginç bulduğum bir şekilde bütün haber kanallarında sansürsüz, çekinmeden ve hiç tepki almadan yayınlandı ve dediğiniz gibi çarşaf çarşaf medya tarafından izletildi. insan haklarına sözde pek düşkün avrupa televizyonlarında saatlerce ve gazetelerinde sayfalarca bu lincin yer alması fazlaca ironikti..bir hükümdar için en acı son buydu sanırım.canlı canlı muhaliflerin önüne atıldı ve parça pinçik edildi tabiri caizse ki, bu halk demokrasi istiyordu sözde.Allahü Ekber diye bağırarak adam öldürenlerin islama bağlılıklarından ziyade insan olup olmadıklarını sorgulamayı geçtim, madem müslümansınız ve hakkınız olan egemenliği istiyorsunuz, kurun mahkemenizi, yargılayın, asacaksanız asın, hapsedecekseniz hapsedin.alt anlamını herkesin gizliden bildiği bir okadar da fazlasıyla gerçek olan bir insanlık ayıbıydı.yazıktı.

Yorum Gönder

cihanozdemir.com