McDonalds Burger King Kapışması  

Kategori : |

Filler tepişiyor, çimenleri düşünen yok, hala ortaya çıkıpta bu çimleri ezdirmeyiz diyen de yok! Gıda konusunda tam bir başıbozukluk var Türkiye'de. Büyüğü olsun küçüğü olsun gıda sektöründe herkes "hile nasıl yaparım" düşüncesinde. Dünya'nın en büyük iki firması halkın başlıca gıdalarından olan "et" hakkında birbirlerine öyle suçlamalarda bulunuyorlar ki, insan şaşırıp kalıyor. Ben artık dışarıda hazır yemek tüketmiyorum, eti bildiğim yerden görerek alıyorum, sebze meyveyi kesinlikle mevsiminde yiyorum. Böyle yapmadığım taktirde ülkemizde etkisi sır gibi saklanan kanser ölümlerine bir yenisinin daha ekleneceğini de biliyorum.

HaberTürk'ün konuyla ilgili video'su.



2 Yorum

Adsız   yazdı 9 Ocak 2008 08:42

Yazdıklarınızda gayet haklısınız hersey mevsiminde yenmeli etide bildigimiz kasaplardan almalıyız...

Sadece kasaplarla bitse iyi. Daha bu işin plastik kısmı var ki, en vahimi de bu. İleride değinmeye çalışacağım..

Yorum Gönder

Arşiv

cihanozdemir.com